Onderwijsmuseum verbreedt horizon

Dankzij een schenking van Rabobank Drechtsteden en het programma 5x Cultuureducatie met Kwaliteit / Totaal Verhaal, hebben het Onderwijsmuseum en basisschool De Horizon samen een geweldig project gestart.
Het Onderwijsmuseum gaat graag in gesprek met het publiek en wil voor iedereen een bijzonder museum zijn. De enthousiaste leraren en leerlingen van De Horizon, onderdeel van stichting H3O, wilden graag dat gesprek aan gaan. Het resultaat: een programma als aanvullend leermiddel voor generatie 2.0, kinderen voor wie de nieuwe media een dagelijkse standaard is geworden. Met dit nieuwe programma hopen we nóg dichter bij onze kerndoelen te komen: mensen prikkelen en enthousiast maken voor onderwijs!