Baby-avontuur in het Letterbos

Parcours voor baby's van 9-15 maanden door de tentoonstelling 'boom roos vis'.

In navolging van het succes van de ‘babytoer onder begeleiding’ hebben we voortaan een babyparcours. Ga (vanaf 19 augustus) zelf met je baby op pad in het letterbos. Met opdrachtkaarten ontdekken jullie van alles: zoals boekjes, bellen en bosgeluiden. Belangrijk is dat alle focus ligt op de interactie tussen jou en je kindje.

We hebben dit babyparcours ontwikkeld, horend bij de tentoonstelling ‘boom roos vis, over leren lezen en leesplezier’ en in samenwerking met Taalschatten.

We hebben speciale momenten waarop het baby-avontuur te ontdekken is. In de zomervakantie is dat van 19 t/m 25 augustus.

Vanaf september ben je elke woensdagochtend welkom voor dit baby-avontuur. Daarnaast op de familiezondagen (elke laatste zondag van de maand).

Vanuit het Onderwijsmuseum vinden we de ontwikkeling van kinderen van 0-18 jaar belangrijk. Binnen het onderwijs, maar ook al vóórdat de kinderen naar school gaan. Met dit babyparcours willen we ook de allerkleinsten en hun (groot)ouders welkom heten. Dit parcours biedt een speelse manier om te ontdekken hoe je met je baby kunt spelen en communiceren, wat erg belangrijk is voor hun ontwikkeling. Plezier staat voorop, maar we willen ook inspireren en waardevolle inzichten meegeven. We wensen jullie veel plezier!