Inloopworkshop: maak je eigen tekenrobot

Elke woensdag kun je in de zomervakantie een tekenrobot maken in het Onderwijsmuseum.

Kijk hier alvast de wat je gaat maken.

Kom je ook? Bij de balie in het museum mag je je opgeven voor één van de tijdsloten. Het eerste tijdslot is om 12.00 uur, ieder opvolgend uur kan je beginnen. Om 14.00 uur start het laatste tijdslot. Hier haal je ook je pakketje met onderdelen (€3,50 per stuk). In de educatieve ruimte zet je onder begeleiding jouw tekenrobot in elkaar en kun je 'm versieren. Natuurlijk is er ook een groot vel aanwezig om je tekenrobot op uit te proberen. Na afloop mag je je robot met alle onderdelen mee naar huis nemen.

Max 20 kinderen per uur.

Leeftijd 5 - 12 jaar

U en uw kinderen kunnen alleen deelnemen aan de inloopworkshop met een geldig entreebewijs tot het Onderwijsmuseum. Tip: met de Museumkaart, de Rotterdampas en Dordtpas betaal je geen entreegeld tot het museum!